Mina mål under 2014

2013 har, på många plan, varit ett skitår för mig.
Jag tänkte nu testa att göra en liten lista med mål för att få mig lite fokuserad på att göra detta år bättre!

Mål för mig:
- Må bättre
- Träna mer
- Ta tag i saker som jag skjutit upp
- Gå ner 5 kg
- Uppskatta det positiva
- Bearbeta det negativa
- Aktivera Ella minst tre dagar i veckan

Mål för Ella:
- Träna upp konditionen
- Inkörning
- Hitta en bättre form/bärighet
- Få kroppen bättre
- Bygga muskler
- Minska strålrötan på framhovarna

Mål för Rebelle:
- Kunna gå ut på promenad utan protester
- Bli verkad utan att tjaffsa för mycket
- Ha sele på ryggen


Mål för Thea:
- Bli igångsatt till våren
- Kunna tömköras ute i Klockrike
- Påbörjad inköring, kunna dra däck/stockar
- Få upp konditionen
- Bygga muskler
-
Minska hålväggarna på hovarna


Det som är markerat i fet skrift är de saker jag tycker är det viktigaste och är alltså det jag kommer lägga mest fokus på.

Jag får försöka påminna mig själv om denna lista, och förhoppningsvis kan jag bocka av några punkter innan året är slut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: