Tororps Rebelle

Nu är det (nästan) officiellt att min lilla tjej får namnet Tororps Rebelle!
Passansökan är inskickad och komplett, så nu väntas bara passet.

Känns lite tragiskt att Rugge inte kommer att stå med. Det blir bara u: Cinderella, resten kommer vara okänt.





För övrigt så kommer Ella sättas igång nu. Rebelle står så snällt i boxen när jag och Ella är borta, så nu kör vi igång!

Idag tog vi en tur mellan åkrarna i repgrimma. Snacka om övertaggad ponny! Hon fick för sig att vi skulle trava, galoppera, galoppera snabbare och hoppa över snövallar. Men så pigg och glad var hon. Jag är såååå nöjd!






Kommentarer
Postat av: Sandra
2014-02-04 @ 10:21:13 / http://ildapilda.blogg.se/

Varför ska inte Rugge stå med?? :O

Svar: Eftersom jag inte haft någon betäckningsrapport eller språngrulla så försvårar det en del + att kostnaden för passet drar iväg en hel del. Jag själv vet ju att Rugge är pappa, men det hade självklart varit bäst om hon haft med han i passet. :(
Det gör ont i plånboken redan nu när jag vet att själva passet kostar 1500 och allt runt har gått på över 1000 kr. *fattig tjej*
stalltororp.blogg.se

Postat av: Sandra
2014-02-04 @ 12:47:39 / http://ildapilda.blogg.se/

Jaha de visste jag inte ens. eg spelar de väl ingen roll direkt :P hon är ju samma fina häst ändå! Va bara nyfiken på varför :P tänkte om de va pga att de inte va en planerad betäckning men ilda är ju en tjuvbetäckning men hennes mest troliga pappa står där ändå. :) dock resten okänt.

vad kostar de att lägga till full stam? vet du det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: