Rebelle och Christoffer

Mina hjärtan. Det värmer så mycket när man ser sin karl lysa upp när han fick gosa lite med Belle.









 




 
 
Mina planer för Rebelle i framtiden är att hon ska bli inkörd och Christoffer har så snällt gått med på att hjälpa till. Han sa även att han kunde lära sig att köra för att sedan kunna följa med mig och Ella ut på några turer.

Visste ni föresten att min karl har ridit på Ella ett par gånger? Han har till och med Galopperat. Jag kan säga att jag hade en väldigt nöjd man då! 

Här är jag först på Thea och Christoffer bakom på Ella. Detta är hela tre år sedan!

Christoffer myser med Ella på Klockrike konstrunda när Ella agerade barnponny. 2011

Jag och Chrille med våra nya grejer. 
C fick en hjälm och ridbyxor(efter att han kom på att det blev halkigt att rida med prasselbyxor på lädersadel) och jag hade fått ridstövlar, träns och bett.
Himla vackert foto. 2010

Kommentarer
Postat av: Sandra
2013-09-10 @ 16:57:25 / http://ildapilda.blogg.se/

OJ vad Belle påminner om Rugge redan! ;) bilden då hon tittar lite sådär kaxigt m öronen åt alla håll! HAha

Svar: Hahah ja, hon är allt pappa upp i dagen! Tror inte hon ärvt något från Ella.... :(
stalltororp.blogg.se

Postat av: Sandra
2013-09-10 @ 18:03:36 / http://ildapilda.blogg.se/

jaså? De kanske växer fram mer senare då :P ska bli sjukt kul att se hur stor hon blir o grov osv1 :D

Svar: Ja! Jag hoppas att hon blir någon tuff färg, trevligt psyke och liknande en barockhäst i kroppen. Om jag får drömma lite ;)
stalltororp.blogg.se

Postat av: Sandra
2013-09-12 @ 16:43:32 / http://ildapilda.blogg.se/

Ja!! :D Självklart ska man drömma! Jag tror hon blir superfin! D

Svar: Ja, visst kan man! Men hon kommer alltid att vara fin i mina ögon iallafall :)
stalltororp.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: