Mitt hjärta

 
Ni har ingen aning om vilka känslor som kommer upp när jag ser den här bilden. Den här ponnyn har hela mitt hjärta, hon är den som lyser upp min vardag, hon har funnits i mitt liv i över fem år genom vått och torrt. 
Den här bilden väcker så många känslor och den största är stolthet. Jag är så otroligt stolt över vart vi kommit. Hon bevisar att man kan komma någonstans så länge man arbetar tillsammans. Hon bevisar att efter regn så kommer det solsken.
 
Jag är så otroligt glad över att hon finns i mitt liv och jag är riktigt, riktigt tacksam för mina föräldrar som gav mig den bästa födelsedagspresenten 2009.
 
Jag hoppas innerligt att Ella är lika glad över att ha mig som jag är över att ha henne i mitt liv.
Together, we are strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: