Dagen

Jag fick precis veta av P-A att Rebelle rymt under morgonen/natten och gick ute på åkern när han kom ut. Han försökte få in henne igen men det slutade med att hon sprängde några trådar och drog ner några stolpar för att ta sig tillbaka in.

Elen i hagarna har blivit så sjukt dåligt, tråd och stolp lika så. 

Så idag tar jag med mig min karl ut för hagrenovering och efter det så blir det verkning av ponny och föl.
Händelserik dag? Nej. Men så är livet i Klockrike.

Rebelle var iallafall inte halt (tacka gudarna) efter att hon vurpade i hagen. Jag tror att det var så att hon sträckte sig.
Bilder från vurpan.

 




 


 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra
2013-09-29 @ 18:14:49 / http://ildapilda.blogg.se/

Hon är ju för bövelen efter Ruggeraggsocka! Här gås det inte av för hackor!!! Haha, jag skrattad enästan lite (förlåt) då jag läste att du var rädd att hon va halt! Jag tror inte det går att få en med blodet som våra har att gå av. Du skulle sett Rugges vurpa i vintras, jävlar vad han kanade hahah! Men ställde sig upp o sprang bara vidare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: