Nu och då

 
8 dagar gammal.
Tre månader gammal.

 
Sju dagar.
Tre månader.
 
 
Sju dagar.
Tre månader.



Jag förstår inte vart tiden tagit vägen... Rebelle är nu tre månader och en vecka gammal.
Hon har redan gått på promenader i Klockrike city, blivit verkad, borstad och stått uppbunden.
Snart är det dag att boka chipmärkning och färgbedömning för att sedan fixa pass.

Jag ser henne växa upp till en helt underbar och nyfiken häst som älskar att följa med in i stallet och fixa mat samt hjälpa Per-Arne i ladugården.

Jag ser henne som det bästa som hänt min lilla flock, min egna perfekta lilla stoflock.

Nu hoppas jag innerligt att hon kommer att hålla sig frisk hela livet så jag får många år med denna tjej. Hon är helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: