Dagens preggo

Allt med fölning känns så långt bort...

Jag trodde innerligt att hon hade förverkar för snart två veckor sedan, men nu i efterhand känns det mer som att fölis kanske ändrade liggställning eller liknande.

Hon har iallfall dragit sig mer bort från Thea och på kvällarna kan de till och med stå på olika sidor om ladugården utan att Ella får panik.

Jag står bara här och kliar mig på huvudet.
Det sista jag sa till mamma idag när jag pratade med henne var -"vi får hoppas att den kommer innan året är slut". Detta sa jag efter att mamma sagt -"Vi får hoppas att den kommer inatt då".

Vi är optimister, men nu har jag blivit en riktig pessimist. Jag orkar inte vänta mer!!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: