Några sanningar

1. När Ella blev till salu så ville mamma att vi skulle köpa ett varmblod istället.
2. Innan vi bytte stall från ridskolan så kunde inte jag och Ella rida ut. Hon vägrade att gå ifrån stallet.
3. Jag och Ella har, som högst, hoppat runt 1.20.
4. Ella är dammkänslig och har sommarexem.
5. Vi vet inte hur gammal Ella är. I passet står det -92, försäkringen -90 och veterinären sa förra året att hon är någonstans mellan 8-15 år.
6. Jag ångrar inte att jag köpte Rugge och jag ångrar absolut inte att jag sålde honom. Han har nu fått ett bättre hem än vad jag någonsin skulle kunna ge honom.
7. Jag drömmer om att kunna starta upp en hästverksamhet med inriktning utbildning av människor och hästar.
8. Jag vill kunna ha mina hästar barfota för alltid och även ha dem på lösdrift året om.
9. Jag vill utbilda mig till barfotaverkare.
10. Ella kommer att stanna hos mig ända till dagen hon dör.
11. Jag skulle aldrig kunnat hitta någon bättre medryttare, och nu vän, än Sofia.

Sofia, Thea och Ella <3

Thea

Ellan

Rugge 1 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: