Ett tag sedan

Nu är det ett tag sedan jag skrev här. Och vet ni vad? Inget föl...


Baterietestet visade ingenting = hon har ingen juverinflammation!
Utöver detta så har hon vit mjölk i båda halvorna nu och juvret har börjat gått ihop.

Idag fick Ella gå ihop med Thea igen. Tänkte att de kan få gå tillsammans på dagarna och sedan vara i separata hagar om nätterna.


Annars har inte mycket hänt här. Förutom att vi fått valpar då. Elliot parades med min väns renrasiga Jack Russel och i fredags kom fem små friska valpar.
Jag och Christoffer har bestämt oss för att behålla en. Lilla Rasmus på Luffen. En helvit liten grabb med en mörk prick på vänster öra. Hur söt som helst!


Här kommer lite bilder på Ella, Rasmus och Elliot :)

 

Ella 17/7

 







Vit mjölk
 







Rasmus tre dagar gammal

 

Elliot står och väntar på godis

Jag och Rasmus

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: