Ridning!

Jag hade tänkt börja rida Thea redan igår men istället fick jag åka till både hit och dit, och när jag väl kom hem så var det mörkt.

Det är riktigt fint väder nu, hela 15 grader på solsidan av huset, så det var nog tur att jag väntade med ridningen tills idag!
Efter ridturen så tänkte jag sätta mig ner och skriva ett litet "igångsättningsschema", annars vet jag att jag inte kommer hålla igång ridningen.
Det känns lite tråkigt att behöva skriva ett schema, men det är verkligen enda sättet för mig att ta mig upp på hästryggen. När man har ett schema så ser man klart och tydligt sina konekvenser ifall man missar en dags träning, och det är precis vad jag behöver... Den extra pushen.






Nu ska jag äta frulle och sedan ta mig ut i solskenet!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson
2013-01-07 @ 12:53:42 / http://iamcarro.blogg.se/

Bloglovinbyte? :)

Postat av: Viktoria
2013-01-11 @ 21:43:46 / http://viktoriazigante.blogg.se

Vilken fin blogg! :)
Kra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: