Hej igen!...

Det var ett tag sedan.

Nu har julen gått förbi och vi är inne på ett nytt år.
I år fyller både jag och Ella hela 21(!!!!!) år.

Nu när Ella troligtvis är dräktig så har jag och Lisa kommit överens att jag ska börja sätta igång Thea, för sista gången förhoppningsvis!
Jag ska nu skritta ut i några veckor för att sedan börja med korta galopper i omgångar, allt detta under rakställning = ute i skog och mark.
Ska bli riktigt spännande att börja rida Thea på riktigt igen. Det var ett tag sedan.
Jag siktar på att kunn rida ett LB dressyrprogram, och kanske hoppa någon låg bana, innan slutet av sommaren.

Nu kommer alltså bloggen handla om Thea och hennes utveckling!
Självklart kommer jag uppdatera om Ella med, men troligtvis inget om ridning...





Hörs i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: