Magbilder från idag + jämförelse


Ella 02022013 (Spetsen under magen är ett ödem)


Ella idag

 


Ella 02022013

Idag, om man kollar på rumpan här så tycker jag även att man ser att bäckenbanden släppt lite ända från korset och ner en bit under svansroten.









Jag tycker att man ser ganska tydligt på "sidobilderna" att hon blivit större och att hon fyllt ut mer vid virvlarna. Är det bara jag eller stämmer det?
Vore jättebra om ni vill dela med er av era synpunkter... Känner mig lite hemmablind.

Kommentarer
Postat av: Emelie
2013-02-23 @ 20:28:45 / http://dottlaonina.blogg.se

Du har nog rätt! Hoppas fölet blir fint! Det kommer väl många bilder på det sen? :)

Svar: Ja, det hoppas jag med! Det kan nog bli en frän korsning. Ardenner-ponny.Självklart kommer det massor av bilder! :)
stalltororp.blogg.se

Postat av: sandra
2013-02-24 @ 17:05:59 / http://ildapilda.blogg.se

Ja nog ser hon ut att ha blivit större!!! :D

Svar: Åh det är så spännande!! Hoppas den kommer ut snart!
stalltororp.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: