Bilder

Idag känner jag inte för att skriva speciellt mycket då jag är förkyld och väldigt seg.
Jag tänkte däremot lägga upp några bilder på Ella, både rid och inte ridbilder.






Min lillasyster Josefin kom ner hit på höstlovet och fick rida min lilla ponny!











Andra gången Josefin fick känna på en LUGN galopp på Ella!







Första gången Josefin fick testa på longering


Det gick väldigt bra för dem när Ella bestämde sig för att lyssna på Josefin.
Hon slutade fokusera på allt runt om kring och började söka sig nedåt.
Ser ni örat som är vinklat mot Josefin? Det är ett gott tecken på att hon lyssnar!


Charmiga ponnyn!




Ella var inte så mycket för att se vacker ut när vi väl hade hittat en fin bakgrund...


Söta barfotahovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: