Hästarna i bilder 24 augusti

Nu har tiden bara flugit iväg och Rebelle är redan 18 dagar gammal.

Hon har skjutit i höjd och snart kommer det nog bli svårt för henne att dia.
Allt har iallafall gått bra hittills och hon börjar bli mer social.
Hon är inte dålig i magen något mer utan nu verkar allt vara lugnt.

I onsdags släppte vi ihop alla tre och det har än så länge funkat kanon.
Thea är en perfekt plastmamma som hjälper Ella att hålla koll på lilla Belle.

Igår eftermiddag öppnade jag upp hagen så de kan gå bort till andra hagen och det har gått jättebra att ha dem i en så stor hage.

Utöver detta så var jag och Lisa(Theas ägare) inne med Thea på klinik i onsdags och vi fick ett inte allt för roligt besked. 
Nu ska vi försöka så gått vi kan och hålla tummarna att hon kommer att stanna här i livet i många år till!
Jag trodde ärligt inte att jag tyckte om den knäppa hästen så mycket som jag egentligen gör.... Finaste Thea <3
Thea kommer alltså att stanna kvar här på gården som sällskap till Ella och Belle.

 

 






 

 

 

 

 

 



 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: