Bara bilder

Nu börjar stressen släppa lite.


Rebelle är redan 10 dagar och hon blir bara finare och finare.
Mätte henne lite halft idag (dock på ojämn mark) och hon är mer än 96 cm i manken. Jag tror hon kommer att bli upp mot 160 cm. Om jag fick drömma lite så hoppas jag att hon landar på 170 cm. Bred med kort rygg och fin resning.

I alla fall så är Belle bäst på att använda ligghallen till det den är till för. Att ligga i.
Hon är fortfarande lite skygg och vill helst springa iväg när man kommer, men när man sätter sig på knä och väntar så tar det inte långt tid innan hon blir lite nyfiken.

Jag har egentligen inget mer att berätta och om jag ska vara ärlig så vill jag bara visa er mina bilder på de finaste jag har.


 
 


 

 
 

 
 
 



Kommentarer
Postat av: Karolin
2013-08-18 @ 21:06:50

Snyggt skägg hon har! :D
Och vad sexig Ella är :p

Svar: Visst har hon! Kanske skulle ha döpt henne till Gandalf eller liknande??Ella är alltid sexig ;)
stalltororp.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: