Min och säkert flera andras önskelista!

Snart är det jul! Många av er har säkert redan handlat klart alla klappar, men vissa av er kanske har kört fast.
Ibland kan det vara svårt att komma på julklappar till familjen och alla vänner, jag har ALLTID svårt att hitta julklappar till de flesta.
Jag gick in på den här sidan och hittade massor av saker att köpa till mina vänner, måste säga att det fanns mycket tips till alla åldrar, både killar och tjejer!
 ---> Julklappstips 

 
Min önskelista för i år är:

1. Pengar
2. Stora utbildningspaketet, horsemanship, I storlek COB
3. Objektiv till Nikon D3200
4. Ny rasp 
5. Hovtång
6. Bandageunderlägg
7. Sodastream
8. Kläder



Nr. 2 på min önskelista är något som jag nyligen börjat bli intresserad utav. Då man får med repgrimma, ledrep, en DVD och två böcker så tror jag att jag kommer kunna komma igång ganska snabbt. När jag väl är intresserad av något så lär jag mig väldigt snabbt. Så ja hoppas innerligt att detta är något jag får i julklapp!
Om jag inte får detta så har jag bara ännu en sak att spara till, men då hoppas jag istället att jag får massa pengar i julklapp, haha!




Snöiga Ella längtar efter julafton!

Nu ska jag ut till stallet och försöka testa på long reining igen. Det gick inte alls bra igår, men jag tänkte skriva mer om det ikväll.

Ha en bra dag alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: