Busponny!

Här kommer några bilder från gårdagens "longering".
Ella tyckte inte att det var superkul att bara skritta, så hon körde trav och galopp(brall) när skritten blev för tråkig och jobbig.

Ibland kan min ponny vara söt!






Som man ser på de flesta bilderna så är hon inte ett dugg intresserad utav mig. Man ser dock att hon har ett öra riktat mot mig, men det är i stort sett all respons jag får.








Den här bilden är tagen efter galoppen, då brukar hon börja ta i lite mer, jobba liiiite hårdare. Men hon är även väldigt taggad när hon saktar ner från galopp till trav, och det resulterar i ännu mer nonchalans.
Här vill jag att hon ska sakta av, vilket inte händer, och hon fortsätter att trava flera varv innan hon vill lugna ner sig.


Här börjar racer-Ella tända till.



På dessa tre bilder försöker ella ta sig upp för en liten backe som leder upp till vägen från åkern vi var på. Jag tror inte att hon förstod att det var 1 m snö i diket!




Finaste ponnyn!

Oskärpa, men otroligt charmig ponny!


Tog även en exteriörbild, enbart för att kunna jämnföra i framtiden... Och ja, hon är överbyggd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: