Nu är jag nära på att ge upp!

Jag skriver det här nu för att jag är så JÄVLA förbannad.

Jag har tappat lusten för allt.

Jag har äntligen fått tag på kärringen som har hand om frånvarorapporteringen, men tog hon något ansvar för vad som hänt?
NEJ
Kunde hon skicka ut några papper som skickats till mig?
NEJ
Hade hon några kopior på papprena som skickats tidigar?
NEJ

Jag är så jävla trött på privata gymnasieskolor, hur de kan bete sig, hur de inte kan ta något ansvar, hur de kan ha sån sjukt dålig koll på allt som försegår.

Jag blev så sjukt glad när jag såg att denna skola blivit anmäld och att skolinspektionen sett att det är något som inte stämmer då eleverna får dåliga betyg...
Nu är det min tur att anmäla!

Jag tänker, och kan inte betala ut 17 000 för ett fel som skolan gjort. De kan inte lova mig något som de sedan inte kan hålla.
Jag kommer aldrig få mitt sjukintyg tack vare de förbannat dåliga läkare och därmed kan jag aldrig bevisa att min ogiltiga frånvaro är giltig.

Jag ska kämpa, jag ska ta mig tillbaka och jag ska skriva ut så alla vet hur dålig den där skolan är!
INGEN ska behöva gå igenom det helvete som jag fått vara med om.
Äckliga jävla Realgymnasiet i Linköping. Äckliga oseriösa lärare, rektor och övrig personal.
Jag hoppas att dem mår bra när de får veta att eleverna får dåliga eller inga betyg och jag hoppas innerligt att dem vet att det är deras fel.

Jag orkar inte med fler tårar, huvudvärk och sömnbrist. Insidan av mig är så jävla trasig...

Jag har nu mejlat både skolverket och skolinspektionen, så nu får det fan hända grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: