Det ordnar sig

Nu börjar allt lösa sig.

Jag börjar mina kurser på måndag, återkravet är uppdelat, jag är behörig till csn bidrag och lån, hästarna mår bra och Ellas hovar börjar se bättre ut!

Jag är glad, inte så glad som jag skulle kunna vara, men jag är glad.
Mitt liv har alltid bestått av svackor. Antingen är allt skit eller så är det asbra, aldrig mitt emellan.
Just nu är mitt liv mitt emellan, för första gången någonsin. Jag har det inte så dåligt så jag vill springa och gömma mig i en skog, men jag är inte heller så glad så jag vill skrika ut till alla jag känner.

Nu måste jag fokusera framåt, bara köra stenhårt på kurserna. Leva ett riktigt liv.

Jag måste börja förstå att livet inte behöver vara skitbra för att vara värd att leva. Man kan fungera iallafall.


Vi får hoppas att min sommar blir lika bra som jag planerat. Skola, jobb på gården, föl och friska människor och djur.
Jag ska även ta detta med skolan till ett slut. Alla ska få veta om hur denna skola betett sig, och fortsätter att bete sig mot dem som fortfarande går kvar.
Jag tänker inte ge upp utan en fight!

Ellan och jag + min snygga outfit den 7/12 2012

Kommentarer
Postat av: Sara
2013-05-16 @ 07:41:24 / http://keepstar.blogspot.com

Skönt att höra, lev i nuet :)

Svar: Ja, visst ska man det! Man glömmer så lätt bort det när man varit nere på botten och vänt. Men men... Det är bara att ta nya tag! :)
stalltororp.blogg.se

Postat av: Sandra
2013-05-20 @ 20:54:31 / http://ildapilda.blogg.se/

ÅH! vad glad jag blir av att höra det!!!!! :D

Svar: Ja, nu börjar det lätta upp lite :D
stalltororp.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: