Ikväll då?

Nuuu, snart, kanske, vem vet?

Idag vid insläppet, när jag gjorde min dagliga koll av preggoponnyn, så märkte jag att spenarna börjar fyllas på och att murvlan börjar bli rödaktig istället för rosa.
Normalt är den ljusrosa men har på senaste blivit mörkrosa, och nu rödrosa!
Framsteg eller? Vi får hoppas det!

Idag har Ella ätit MAX 3 kg ute idag, och annars har hon bara stått och solat och dagdrömt.

Just nu, ca 1,5 h efter insläppet, så har hon bara ätit kraftfoder + lucern och sedan stått och sovit,varit sur på magen och backat runt i minst 40 min.
Hon har aldrig ställt sig och vilat/sovit så här tidigt vilket så klart gör mig lite fundersam!
Hon har heller inte ätit något hösilage än, vilket är otroligt ovanligt.

Jag tror dock inte att hon fölar inatt, utan det dröjer nog några dagar.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: